vineri, 5 septembrie 2014

Leon ii daruieste Violettei flori



Ep.17
Cand Violetta se intoarce din Europa, din vacanta cu Ludmila alaturi de parintii lor, Leon ii face o surpriza Violettei. Acestia stabilesc o intalnire in care cei doi se intalnesc. Pentru ca Violetta intarzie putin crede ca Leon nu a asteptat-o, insa aude sunetul chitarii, si cand se intoarce e Leon cantandu-i 'Nuestro camino'
Frumos nu?!
Apoi ii daruieste o floare, un crin frumos inflorit si se iau in brate! Cat de romantic!!!!


Video:



Hay sa va traduc si ce vorbesc ei, ca ma gandesc ca sunteti foarte curiosi mai ales daca sunteti fani Leonetta!

Leon: Bine ai venit, iubirea mea! Te-am asteptat!
Vilu: Florile, melodia! Foarte frumos!

Dupa ce se imbratiseaza:

Leon: Iarta-ma iubirea mea. Am fost prea impulsiv.
Vilu: Nu, iarta-ma pe mine, eu, nu stiu, nu am putut sa te ascult.
Leon: Da stiu. Nici eu nu stiu cum sa-ti explic, dar acest lucru e important pentru mine. Important este ca suntem impreuna, si am incredere in tine.
Vilu: Mereu poti avea incredere in mine, sti asta nu?

Apoi Violetta ii spune ca e foarte stresata cu ce se va intampla in urmatorul concert, ca cei mai importanti copii nu vor participa, ca nu stie cine il va inlocui pe Leon.
Insa Leon ii spune ca s-a razgandit si va participa si el in concert, ceea ce o face foarte fericita pe Violetta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu